کتاب چاپی

کتاب زندگی به همین سادگی سری کتاب های خود آفرینی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
15,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کتاب «زندگی به همین سادگی» نوشته‌ی تیکی کوستن ماخر است و کار ترجمه‌ی آن نیز با همکاری مشترک ارشاد عظیمی و کیوان سلطانی انجام پذیرفته است. این کتاب 280 صفحه‌ای راهکارهایی را برای رسیدن به آرامش و خوشبختی در دنیای متلاطم و بی ثبات امروزی پیش‌پایمان می‌گذارد و به ما می‌آموزد که چگونه کوله‌بار سنگین مسائل و مشکلاتی را که زندگی پیچیده‌ی امروزی روی دوشمان گذاشته، زمین بگذاریم و در مسیری گام برداریم که زندگی ساده و آرامی را برایمان به ارمغان می‌آورد. این کتاب در مسیری هفت مرحله‌ای به شما می‌آموزد که چگونه:


بر آشفتگی و به هم ریختگی محل کار و محیط خانه‌تان غلبه کنید.دغدغه‌های مالی را کنار بگذارید و از دست بدهی‌هایتان خلاص شوید.بدون نگرانی و استرس، حداکثراستفاده‌ی ممکن را از وقت‌تان ببرید.بدون اینکه به خودتان فشار بیاورید، سلامتی و تناسب اندام‌تان را حفظ کنید.روابط اجتماعی‌تان را تقویت کنید و رابطه‌ی بهتری با خانواده و دوستان‌تان داشته باشید.همسرتان را بهتر بشناسید و بین کار و زندگی شخصی‌تان تعادل برقرار کنید.خودتان را بیشتر بشناسید و هدف زندگی‌تان را بیابید.

خرید شارژ و خدمات

خرید شارژ و خدمات

خریدشارژ،قبض و اینترنت
خرید با تخفیف

خرید با تخفیف

تخفیف ویژه
ارسال سریع

ارسال سریع

حداکثر ۴۸ ساعت پس از پرداخت
کتاب

کتاب

شابک
9789641584650
ناشر
گاج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...