کتاب علوم اجتماعی

کتاب هنر جنگ در بازار بورس

از {{model.count}}
تعداد
نوع
180,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قرن‌ها پیش‌ازاین یک ژنرال میدان‌دیده‌ی جنگی دیدگاه‌های خود را در مورد آیین نبرد در قالب رساله‌‌ی کوچکی گرد می‎آورد. او این رساله را به پادشاه وقت پیشکش می‌کند تا شاید در پیکارهای پیشِ روی کشور گره‌گشای مشکلات و مصایب نبرد باشد. اثر درخشان ژنرال سان زو از آن تاریخ تابه‌حال بارهاوبارها به‌زبان‌های مختلف به چاپ رسیده است. شوربختانه جنایت‌کاران بسیاری در طول تاریخ با استفاده از آرای این کتاب جنگ‌های بسیاری برافروخته‌اند و ویرانی‌های بی‌شماری روی دست بشر گذاشته‌اند. مشهور است که هیتلر، استالین، موسولینی و مائو از مشتری‌های پروپاقرص کتاب این فرمانده جنگیِ روزگار باستان بوده‌اند؛ کتاب مستطاب هنر جنگ.

هنر جنگ مجموعه‌ی فشرده‌ای از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جنگی است.
درهم‌تنیدن استراتژی‌های نبرد با نگاهی به پیچیدگی‌های روحی و روانی انسان این نوشته را به اثری درخشان و تأمل‌برانگیز تبدیل می‌کند.
در این کتاب کوشیده‌ام بخشی از سخنان سان زو را با بعضی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین سرفصل‌های بازار بورس تطبیق دهم و البته شرح مختصری به آن اضافه کنم.

خرید شارژ و خدمات

خرید شارژ و خدمات

خریدشارژ،قبض و اینترنت
خرید با تخفیف

خرید با تخفیف

تخفیف ویژه
ارسال سریع

ارسال سریع

حداکثر ۴۸ ساعت پس از پرداخت
کتاب

کتاب

شابک
9786226573023
نویسنده
سلمان امین
ناشر
میلکان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...